Digimarkkinoinnin koulutussarjan viimeisessä osassa keskitytään markkinointitoimenpiteiden tulosten mittaamiseen ja analysoimiseen. Koulutuksen jälkeen ymmärrät miten strategia ja tavoitteet kannattaa asettaa mittaamisen tueksi. Opit konkreettisen tulosten mittaamisen prosessin eri kanavissa.
Opit mittaamaan ja analysoimaan orgaanista sekä maksettua dataa eri sosiaalisen median kanavissa sekä saat vertailuarvoja eri mittareihin. Lisäksi opit mittaamaan Google Adsin tuloksia sekä hyödyntämään Google Analytics 4:en mahdollisuudet mittaamisessa ja analytiikassa
Tavoitteet
•Opit strategian ja tavoitteiden tukeman digimarkkinoinnin mittausprosessin
•Opit analysoimaan ja kehittämään toimintaasi sosiaalisessa mediassa datan perusteella
•Opit analysoimaan ja kehittämään Google-mainontaanne datan pohjalta
•Opit hyödyntämään Google Analytics 4:en mahdollisuuksia mittaamisessa ja analytiikassa
Tervetuloa mukaan oppimaan lisää analytiikasta ja tulosten mittaamisesta!