Etäkoulutus: Asiakassuhteen hoitaminen sähköisesti ja etätyössä

Kun työtä tehdään etänä eikä muiden kanssa olla yhteydessä kasvotusten, tilanteet voivat olla haasteellisia ja edellyttävät monien asioiden samanaikaista onnistumista. Hyvin suunnitellun viestinnän lisäksi on myös osattava valita oikea väline ja tapa, jolla toista lähestyy.

Koulutuksessa opetellaan niin kirjallisen kuin suullisen viestinnän asioita ja puhutaan myös etätyön mukanaan tuomista tilanteista. Aamupäivän aikana käydään läpi, miten lähestyä asiakasta sähköpostilla, puhelimella, etätapaamisissa Teamsissa tai Zoomilla tai erilaisin pikaviestein ja ääniviestein. Lisäksi annetaan esimerkkejä, miten yhteydenpitoon kannattaa valmistautua, mitä tulee pitää mielessä tilanteen aikana ja millainen jälkivaikutelma asiakkaalle on mahdollista jättää, jotta hän kokee tilanteen hyvin hoidettuna.

Ohjelma

8.50
Etäyhteyden avaaminen

9.00
Tervetuloa ja esittäytyminen

Osa 1: Valmistautuminen asiakkaan kohtaamiseen eri välineillä ja vinkit sujuvaan kommunikaatioon
Osa 2: Eri välineiden käyttö, ominaisuudet ja hyödyt sopivissa tilanteissa
Osa 3: Asiakkaan tunteiden ymmärtäminen kohtaamisen perustana

12.30
Tilaisuus päättyy

Lisätietoja ja ilmoittautuminen

Vaikuta ja verkostoidu

– LIITY JÄSENEKSI KAUPPAKAMARIIN