Etäkoulutus: Syväluotaus asiakaskokemuksen anatomiaan

Millainen on hyvä asiakaskokemus, miten se rakennetaan ja mikä on menestyksen resepti? Olet kuullut asiakaskokemuksen merkityksestä, mutta käytännön konkreettiset työkalut sen kehittämiseksi ja jalkauttamiseksi koko henkilökunnan kesken puuttuvat?
Tämä koulutus on silloin juuri Sinua varten.

Asiakaskokemuksesta ja asiakkaan valtakaudesta kohistiin koko viime vuosikymmen eikä kohina näytä laantuvan, koska digitaalisten palveluiden ja ratkaisujen tarjonnan kirjon myötä kilpailussa erottuminen on tullut yrityksille yhä haastavammaksi ja asiakkaan valta vain kasvanut. Asiakaskokemuksen kehittämisessä on kyse siitä, että asiakas asetetaan aidosti toiminnan keskiöön ja keskitytään tuottamaan asiakkaalle enemmän arvoa. Tämä koulutus antaa osallistujalle kokonaisvaltaisen näkemyksen asiakaskokemuksen kehittämisen perusteisiin. Aihetta lähestytään palveluliiketoiminnan näkökulmasta.

Ohjelma

Mitä asiakaskokemus on? Miksi siitä puhutaan?

•  Asiakaskokemuksen aikakausi
•  Hyvän asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen välinen ero
•  Asiakaskokemuksen kehittämisen liiketoiminnalliset hyödyt
•  Asiakkaan tarpeet & odotusarvo & trendit ”uudessa normaalissa”
•  Monikanavaisuus & digitaalinen asiakaskokemus

Asiakaskokemuksen kehittämisen elementit
•  Tunnista asiakkaasi –
•  Asiakkaan polku & kohtaamishetket
•  Asiakkaan ääni – asiakasymmärrys keskiössä
•  Mittaaminen & sen merkitys

 

Ilmoittaudu myös koulutukseen ”Asiakaskeskeinen ja kehittyvä organisaatio” joka pidetään 20.10. niin osallistut molempiin koulutuksiin yhteishintaan 360 € (jäsenhinta) tai 480 € (normaalihinta).

Peruutusehdot

Koulutusta ei tallenneta.

Etunimi* Sukunimi* Yritys* Puhelin* Sähköposti*
Laskutusosoite*
Laskulla näkyvä viite, tilausnumero tms
Erityisruokavalio Muuta

VAIKUTA JA VERKOSTOIDU – LIITY JÄSENEKSI KAUPPAKAMARIIN