Etäkoulutus: Talousosaajan viestinnän aamupäivä

On tärkeää, että taloushallinnossa asiat ovat oikein ja täsmällisesti, mutta yhtä tärkeää on niistä kertominen. Talousviestintä vaikuttaa siihen, millainen mielikuva yrityksestä asiakkaille muodostuu.

Ei ole yhdentekevää, miten asiakkaille vastataan tiedusteluihin tai vaikkapa hankaliin viesteihin. Lopulta huolellisuus ja tarkasti mietitty viesti antavat viimeistellyn kuvan yrityksen tavasta toimia ja kohdella asiakkaitaan.

Hyvällä viestinnällä erotut eduksesi muista alasi ammattilaisista!

Ohjelma

08.45
Ilmoittautuminen

9.00
Talousosaajan viestinnän aamupäivä

Ystävällinen ja täsmällinen asiakasviestintä taloushallinnossa

  • Miten vastata hankalaan viestiin ystävällisesti?
  • Onko mallivastauksista apua sähköpostitulvaan?

Miten kirjoitat sujuvammin?

Hyvän esiintymisen komponentit

  • Miten valmistaudut asiakkaan kohtaamiseen?
  • Miten laadit esityksestäsi muistettavan ja elävöität sitä?

12.00
Koulutus päättyy

Lisätietoja ja ilmoittautuminen.

Vaikuta ja verkostoidu

– LIITY JÄSENEKSI KAUPPAKAMARIIN