Jotta kriisitilanteista selvitään mahdollisimman vähin vaurioin, pitää johtamisen ja viestinnän toimia saumattomasti yhteen. Tietoturvakriiseissä on piirteitä, joita muissa kriiseissä ei ole. Sen vuoksi niitä kannattaa käsitellä erikseen omana kokonaisuutenaan.
Johtaminen on kriisitilanteen tärkein elementti, viestintä on näkyvin.
Tietoturvakriisit ja viestintä -koulutuksessa käydään läpi tietoturvakriisien viestinnän tärkeimmät asiat kouluttajan omakohtaisten kokemusten ja parhaiden käytänteiden kautta.
Painotus on johtamisen ja viestinnän käytännön toimien lisäksi maineriskeihin liittyviä asioita. Tietoturvakriisien teknisiä yksityiskohtia ei käsitellä. Saat tiiviin tietopaketin konkreettisista ja käytännön tilanteissa testatuista toimintatavoista, joilla yrityksen kriisinkestävyyttä voi parantaa huomattavasti. Koulutuksen jälkeen tiedät, miten kriisitilanne otetaan haltuun ja mitä virheitä ei pidä kriisin aikana tehdä.
Kenelle?
Kaikille niille, jotka joutuvat työssään johtamaan tietoturvakriisien toimintaa tai jotka kuuluvat yrityksen kriisiryhmään.