Etäkoulutus: Työnantajabrändi ja rekrytointi sosiaalisessa mediassa

Tässä käytännönläheisessä etäkoulutuksessa käsitellään etenkin Facebookin ja LinkedInin tarjoamia työkaluja rekrytointiin. Perehdymme työnantajabrändin perusteisiin ja sen tuomiseen sosiaaliseen mediaan, sekä mahdollisiin varjopuoliin. Keskitymme keinoihin, joilla osallistaa myös henkilöstöä työnantajabrändin jalkauttamiseen ja rekrytointiviestintään.

Ohjelma

8.55 Etäyhteyden avaus

9.00 Koulutus alkaa

Tervetuloa! Tuottaja Arja Kuitunen, Helsingin seudun kauppakamari

  • Sosiaalisen median rooli rekrytoinnissa​
  • Työnantajabrändin A-B-C​
  • Työnantajabrändin tuominen sosiaalisen mediaan​
  • Onko työnantajabrändin luomisella varjopuolia?​
  • Henkilöstön osallistaminen viestintään​
  • Facebookin ja LinkedInin työkalut rekrytointiin​

12.00 Koulutus päättyy

Lisätietoja ja ilmoittautuminen.

Vaikuta ja verkostoidu

– LIITY JÄSENEKSI KAUPPAKAMARIIN