Selkeä kriisiviestintä

Yritysten viestintä kriisin aikana

Koronapandemia osoitti julmalla tavalla miten yhtäkkisesti ja totaalisesti yritysten toimintaedellytykset voivat muuttua. Miten yrityksen tulisi viestiä tilanteessa, jossa kaikki on epäselvää, ja jossa yritys itse ei voi vaikuttaa kriisin etenemiseen? Miten muotoilla järkeviä viestejä asiakkaille ja omalle henkilöstölle suuren epävarmuuden vallitessa? Tämän aamupäivän aikana keskustelemme siitä, miten viestintä ja mediakenttä ovat muuttuneet koronakriisin aikana ja siitä, miten voimme sopeutua uuteen tilanteeseen.

Koulutus on suunnattu yritysjohtajille ja yritysten viestinnästä vastaaville.

Kouluttajana toimii viestintäkonsultti Elli Flén, jolla on yli 20 vuoden kokemus kriisiviestinnästä ja viestinnän strategisesta suunnittelusta.

Ohjelma tulee myöhemmin.

Mikäli yrityksestä osallistuu samaan koulutukseen useampi henkilö, ensimmäínen osallistuja maksaa täyden hinnan ja sitä seuraavat -10 %. Hintoihin lisätään ALV 24 %. Maksuun sisältyy aamukahvi, lounas ja aineisto, joka lähetetään osallistujille sähköpostitse kaksi arkipäivää ennen koulutusta.

Peruutusehdot

Etunimi* Sukunimi* Yritys* Puhelin* Sähköposti*
Laskutusosoite*
Laskulla näkyvä viite, tilausnumero tms
Erityisruokavalio Muuta

VAIKUTA JA VERKOSTOIDU – LIITY JÄSENEKSI KAUPPAKAMARIIN