Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi vaaditaan alan ammattilaisilta jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana.

Sertifikaatin sisältö
Itseopiskelumateriaali koostuu 16 moduulista ja niiden sisällössä käsitellään seuraavia osa-alueita: Markkinointimallit ja kohderyhmien määrittely, digitaaliset kanavat ja digimarkkina, digitaalinen mediamarkkina ja digiekosysteemi, tilaajan / ostajan rooli digiekosysteemissa. Näiden lisäksi mukana on asiaa muun muassa markkinointilainsäädännöstä ja GDPR:stä. Koko opiskelumateriaali on suomeksi ja räätälöity vastaamaan Suomen markkinaa.

Opiskelumateriaali on päivitetty 2023 ja siihen on lisätty osiot: tekoälyn (AI) hyödyntäminen markkinoinnissa, kaupan media markkinoinnin mahdollisuutena ja digimainonnan vastuullisuus.

Mistä sertifiointiohjelma koostuu?

  • Esittelyaamupäivä (intropäivä) 16.4. klo 9.00-12.00
  • Kuuden viikon omatoiminen opiskelujaksoyhteensä noin 30-40 tuntia
  • Verkkokurssi – opiskelumateriaali (virtuaalinen oppimisympäristö)
  • Harjoituskysymykset
  • 30.4. Välipuhelu 1 klo 14-15 (Teams)
  • 14.5. Välipuhelu 2 klo 14-15 (Teams)
  • 31.5. mennessä koevastausten jättäminen
  • Koekysymyksiin vastaaminen 2 viikon aikana (Virtuaalinen oppimisympäristö)
  • Diplomi kokeen läpäisseille

Ohjelma käynnistyy 16.4.2024 – ilmoittaudu mukaan! 
Ohjelma tehdään yhteistyössä IAB:n kanssa. Huom! IAB:n jäsenet voivat osallistuvat tähän koulutukseen jäsenetuhinnalla, mutta heidän tulee tällöin olla yhteydessä Helsingin seudun kauppakamarin asiakaspalveluun jäsenetuhinnan saadakseen.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen