Palveluajat

Kesän aukioloajat

28.-30.6.
Pietarsaaren toimisto palvelee.
1.-2.7.
Vaasan toimisto palvelee.
5.-9.7.
Vaasan ja Kokkolan toimistot palvelevat.
12.-16.7.
Kokkolan toimisto palvelee.
19.-30.7.
Kaikki toimistomme ovat kiinni.
Näiden kahden viikon aikana Helsingin seudun kauppakamari päivystää kaikkien ulkomaankaupan asiakirjojen osalta. Tämä koskee myös ATA carnet -asiakirjoja.
2.-6.8.
Pietarsaaren toimisto palvelee.
9.-13.8.
Vaasan toimisto palvelee.

Sähköisiä alkuperätodistuksia ja muita sähköisesti vahvistettavia dokumentteja vahvistetaan kaksi kertaa päivittäin, klo 11 ja klo 14.00. Aamupäivällä vahvistetaan sinä päivänä siihen mennessä sekä edellisen iltapäivän ja illan aikana saapuneet asiakirjat, iltapäivällä vahvistetaan päivän aikana tulleet asiakirjat.

Kiireellisissä tapauksissa pyrimme palvelemaan nopeammin. Jos vahvistettavilla dokumenteilla on kiire, olettehan puhelimitse yhteydessä Micaelaan. Varahenkilöinä toimivat Pirjo ja Carina.

Märkäleimattavia todistuksia varten tulee varata aika viimeistään edellisenä työpäivänä puhelimitse siitä toimistosta, jossa dokumentit käytetään leimattavana:
Micaela, Pietarsaari
Pirjo, Vaasa
Carina, Kokkola

Postitettavat märkäleimattavat asiakirjat postitetaan seuraavana työpäivänä kauppakamariin saapumisen jälkeen.

ATA carnet -dokumenttien toimituksiin muutokset eivät vaikuta. Niillä on jatkossakin viiden työpäivän toimitusaika.

Toimistojen ollessa poikkeuksellisesti kokonaan suljettu, ilmoitamme siitä entiseen tapaan sähköpostitse vientiasiakirjat.fi-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Puhelinnumerot märkäleimattavien todistusten ajanvarausta ja kiiretapauksia varten:

Micaela,  puh. 044 555 6924
Pirjo, puh. 050 431 6949
Carina, puh. 044 782 6332

Vaikuta ja verkostoidu

– LIITY JÄSENEKSI KAUPPAKAMARIIN