Markkinoinnin johtaminen ostopolkujen avulla

B2B-ostamisen murros kohti itsenäistä tiedonhakua on edennyt jo pitkälle: ostaja kulkee yhä pidemmän osan ostomatkastaan digitaalisesti vailla kontaktia palveluntarjoajiin, ja lähes puolet milleniaaleista suosii täysin digitaalista ostopolkua. Ostajapersooniin pohjautuvien ostopolkujen avulla voidaan tunnistaa näiden itsenäisten harkitsijoiden tiedontarpeita, toiveita ja oston esteitä. Kun tiedämme, mikä asiakasta motivoi ja mikä puolestaan estää etenemisen, voimme rakentaa markkinointia ja sisältöjä, jotka puhuttelevat läpi ostomatkan ja kuljettavat häntä kohti oikeaa palveluntarjoajaa.

Lue Myynninmaailman markkinoinnin ja viestinnän strategi Maria Sumuvuoren artikkeli

Yksityisyydensuoja
Pohjanmaan kauppakamari

Käytämme sivuillamme evästeitä takaamaan sen, että palvelumme on tehokas ja käyttäjäystävällinen. Sivuston tallentamia evästeitä voidaan käyttää tilastotietojen tuottamiseen sekä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen tarjoamiseksi eri päätelaitteilla.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömiä evästeitä käytetään sivuston kieliversioiden käyttöön ja hallintaan ja sivuston ylläpidon hallintaan.

Kolmannen osapuolen evästeet

Kolmannen osapuolen evästeitä käytetään kävijätilastointia ja käyttäjien tekemien valintojen tallentamista varten.

Evästeiden avulla kerätään tietoja esim:
- sivuston kävijämäärästä
- käytetystä selaimesta
- käytettävistä sivustoista ja toiminnoista