Ennätyspaksu Coastline pureutuu digitalisaatioon

Pohjanmaan kauppakamari on julkaissut Coastlinesta uuden ennätyksellisen laajan numeron. 128-sivuinen englanninkielinen julkaisu esittelee Pohjanmaan yritykset ja yrityselämän kansainväliselle yleisölle. Mielenkiinto lehteä kohtaan yritysten keskuudessa on tällä kertaa ollut suurempaa kuin koskaan ennen.

– Coastline on lunastanut paikkansa Pohjanmaan seutumarkkinoinnin lippulaivana, eikä sitä syyttä kutsuta seudun käyntikortiksi. Korkealaatuisilla painotuotteilla on ilmiselvästi paikkansa myös digitaalisessa maailmassa, toteaa Pohjanmaan kauppakamarin toimitusjohtaja Juha Häkkinen.

Coastline on ainutlaatuinen seutumarkkinoinnin projekti Suomessa, sillä mukana olevat yritykset ja organisaatiot kustantavat julkaisun itse. Joka toinen vuosi ilmestyvää lehteä on julkaistu jo yli 20 vuoden ajan. Coastlinen painos on 10 000 kappaletta ja jakelu tapahtuu pääosin lehdessä esiintyvien yritysten ja organisaatioiden verkostojen kautta. Lisäksi artikkeleita voi lukea ja jakaa verkossa.

Tällä kertaa Coastline kertoo muun muassa, miten teollisuusyritykset muuttuvat palveluntarjoajiksi digitalisaatiota hyödyntämällä. Lehdessä on myös laaja artikkeli Pohjanmaalle tehdyistä onnistuneista ulkomaalaisista investoinneista, sekä artikkeli Alholma Industrial Parkin noususta uuden biotalouden edelläkävijäksi. Kuten aiempinakin vuosina, jokainen mukana oleva yritys esitellään omassa artikkelissaan.

Coastlinea tuottaa vaasalainen digi- ja viestintätoimisto Morgan Digital. Verkkolehti löytyy osoitteessa www.coastline.fi.