Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä

Ylivertainen asiakaskokemus on nykypäivän liiketoiminnan kilpailuvaltti – erottautumistekijä, joka määrittää menestyjät. Se on myös arvopohjainen valinta, jonka tekee organisaation johto. 

Koulutuksessamme ”Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä” pureudumme siihen, miten asiakasymmärryksen syventäminen, asiakaspolun optimointi ja personoitu palvelu luovat ylivertaista asiakaskokemusta.

Opit, miten asiakaslähtöisyys ja proaktiivinen palvelukulttuuri tuottavat sitoutuneita asiakkaita, parempaa brändimielikuvaa ja kestävää kasvua.

Lue lisää ja ilmoittaudu
Integritetspolicy
Österbottens handelskammare

Vi använder cookies för att webbplatsen ska fungera på ett effektivt och användarvänligt sätt. Cookies används bland annat för bästa möjliga användarupplevelse för och för att analysera vår trafik.

Nödvändiga kakor

Nödvändiga kakor finns på webbplatsen för användning och hantering av språkversioner och för att webbplatsen ska fungera korrekt.

Tredjepartskakor

Tredjepartskakor används för besökarstatistik och för att spara användarens val.

Information samlas t.ex. in om:
- webbplatsens besökarstatistik
- val av webbläsare
- tillgängliga webbplatser och funktioner