Markkinoinnin johtaminen ostopolkujen avulla

B2B-ostamisen murros kohti itsenäistä tiedonhakua on edennyt jo pitkälle: ostaja kulkee yhä pidemmän osan ostomatkastaan digitaalisesti vailla kontaktia palveluntarjoajiin, ja lähes puolet milleniaaleista suosii täysin digitaalista ostopolkua. Ostajapersooniin pohjautuvien ostopolkujen avulla voidaan tunnistaa näiden itsenäisten harkitsijoiden tiedontarpeita, toiveita ja oston esteitä. Kun tiedämme, mikä asiakasta motivoi ja mikä puolestaan estää etenemisen, voimme rakentaa markkinointia ja sisältöjä, jotka puhuttelevat läpi ostomatkan ja kuljettavat häntä kohti oikeaa palveluntarjoajaa.

Lue Myynninmaailman markkinoinnin ja viestinnän strategi Maria Sumuvuoren artikkeli

Integritetspolicy
Österbottens handelskammare

Vi använder cookies för att webbplatsen ska fungera på ett effektivt och användarvänligt sätt. Cookies används bland annat för bästa möjliga användarupplevelse för och för att analysera vår trafik.

Nödvändiga kakor

Nödvändiga kakor finns på webbplatsen för användning och hantering av språkversioner och för att webbplatsen ska fungera korrekt.

Tredjepartskakor

Tredjepartskakor används för besökarstatistik och för att spara användarens val.

Information samlas t.ex. in om:
- webbplatsens besökarstatistik
- val av webbläsare
- tillgängliga webbplatser och funktioner